Українців, які користуються супутниковим ТБ, чекає неприємна звістка

Українські медіа-групи збираються в 2018 році закодувати 23 національних телеканали в супутниковому ефірі і спробувати продати їх глядачеві.

Чотири найбільші медіа-групи України досягли попередньої згоди щодо кодування відкритих телеканалів на супутнику. Орієнтовний дедлайн – весна 2018 року. Фактично це означає, що з цього часу супутникове ТБ стане платним для українців, повідомляють Патріоти України з посиланням на biz.liga.net.

Зараз медіа-групи Інтер (Дмитра Фірташа, Сергія Льовочкіна і Валерія Хорошковського), StarLightMedia (Віктора Пінчука), Україна (Ріната Ахметова) і 1 + 1 (Ігоря Коломойського) в цілому транслюють 23 телеканали: Інтер, НТН, К1, К2 , МЕГА, Піксель, Zoom, Enter-фільм, СТБ, ICTV, Новий, М1, М2, Оце, Україна, НЛО ТБ, Індіго TV, 1 + 1, 2 + 2, ТЕТ, Плюсплюс, УНІАН ТБ і Бігуді.

Кодування найбільшими ТБ-групами з абсолютно різними власниками супутникового ефіру стане безпрецедентною подією для всього медіа-ринку. Ще жодного разу вони не діяли в унісон.

“Інтер до останнього часу не підтримував впровадження системи кодування супутникового сигналу”, – розповів медіа-експерт, радник голови Нацради з ТБ і радіомовлення Олександр Глущенко. Адже, на його думку, в разі кодування сигналу трьох медіа-груп 8 каналів Інтера тільки б виграли і перетягнули частину аудиторії на себе – глядачів, які не бажають платити.

Але відразу кілька джерел на ринку повідомили, що Інтер таки вдалося переконати в необхідності кодування.

“Офіційно про це оголосять на ТІМ (велика галузева конференція, яка пройде в перших числах листопада). Якщо говорити про Інтер, то ми ніколи не були проти кодування”, – зазначив один з інсайдерів в самій групі.

За його словами, медіа-групи сподіваються, що мовлення вдасться закодувати вже навесні 2018 року.

Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *